vrijdag 8 maart 2013

In search for Inspiration

Op zoek naar ideeën voor de cover foto van FBLS magazine stuitte ik bij toeval op foto's van Mark Shaw. Mark Shaw was modefotograaf uit de jaren 60 en tevens fotograaf van de sterren. Audrey Hepburn, Grace Kelly, Jane Fonda, Brigitte Bardot. Hij fotografeerde ze allemaal. Daarnaast was hij praktisch huisfotograaf van de Kennedy familie. Mark Shaw is inmiddels overleden. Maar hij heeft een officiele site waar je een mooi overzicht krijgt van zijn werk. Ik was meteen verkocht. Maar als het gaat om Audrey, Grace en Jacky O ben ik niet helemaal objectief. Prachtige stijlvolle vrouwen.

Mijn man zegt altijd dat ik 50 jaar te laat geboren ben. Dat is misschien ook wel zo. Alleen was ik dan dit jaar nooit Fabulous Forty geworden.

En dat zou heel jammer zijn.

2 opmerkingen:

  1. Waarom geen oude modefoto's van SJ op de cover ????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ieder geval een modefoto van SJ op de cover. Een oude weet ik nog niet. Maar ik was op zoek naar inspiratie ivm sfeer enzo.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.