donderdag 6 juni 2013

CLIC

Deze week heb ik, samen met mijn ouders en Brun, een bliksembezoek gebracht aan het vernieuwde Stedelijk Museum in 's-Hertogenbosch. We gingen voor de museumwinkel. Maar onderweg daar naartoe hebben we toch een glimp kunnen opvangen van het nieuwe interieur. En dat vraagt naar meer.

Maar goed, de museumwinkel was ons doel. En we gingen daar naartoe met een missie. Sieraden voor bij 'de Dress' en 'de Schoenen'. De sieraden collectie was niet heel erg uitgebreid. Maar wat er lag had zeker potentie.

Na wat heen en neer geloop en discussie met mijn moeder, over wat wel en wat niet zou kunnen, is de keuze uiteindelijk gevallen op een collier en oorbellen uit de CLIC collectie van de Nederlandse en tevens Brabantse ontwerpster Suzanne Schaars. Haar sieraden zijn strak van vorm en stijlvol door hun eenvoud.

Uiteraard hadden ze de items van mijn keuze niet in de juiste kleur. Een aardige mevrouw van het museum heeft daarop gebeld met de kunstenares. De juiste kleur was helaas ook niet op voorraad. Dus nu ligt er een opdracht voor een collier en oorbellen die uiterlijk 22 juni klaar moet zijn. Maar dat komt helemaal goed.

Natuurlijk ga ik nog niet verklappen voor welke sieraden ik heb gekozen. Maar ben je nieuwsgierig geworden naar de collectie van Suzanne Schaars? CLIC dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.