zondag 23 juni 2013

Lancering FBLS magazine

Zaterdag 22 juni was het dan zover. De officiële lancering van FBLS, het lifestyle magazine van Fabulous Forty Saskia en Jenneke. Tijdens de Fabulous Forty party zal het magazine worden gepresenteerd aan de aanwezige gasten.

Er is de afgelopen maanden hard gewerkt door ons, soms tot in de late uurtjes, om er iets moois van te maken. En al zeggen we het zelf. We mogen trots zijn op het resultaat. In FBLS lees je meer over ons; over wat ons boeit, wie we zijn en wat ons bezighoud.

Vanaf vandaag is het magazine digitaal te lezen op deze blog. Ga naar FBLS magazine lees en geniet.

En als je het gelezen hebt. Laat ons dan gerust weten wat je ervan vond.

4 opmerkingen:

  1. Vanmorgen heb ik er vlug even doorheen gebladerd ( want we moesten weg voor weer 'n feestje ) maar nu ga ik er eens rustig voor zitten om alles te lezen. Het ziet er professioneel uit. Mooi hoor !
    Trouwens, de Fabulous Forty Party gisteravond mocht er ook zijn, heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi mam,

    bedankt voor je reactie. Ik vond het zelf ook een heel gezellig feest en ben best wel trots op ons magazine.

    Groet
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve meiden,

    Het ziet er supergaaf uit! Ik zou zeggen nu nog de papieren versies voor in de winkel. Ik bied me aan als columnist ;-) Binnenkort heb ik nl. ook ervaring als fabulous 40 vrouw!

    Ik hoop dat jullie van het feest genoten hebben en dat jullie hiermee doorgaan.

    Groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,

    Thanx. Gaaf hè, ja we zijn er zelf ook heel tevreden mee.
    Is dit trouwens een open solicitatie ;-)

    Groet
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.