woensdag 17 juli 2013

24 Flower

Mijn ouders zijn vandaag 43 jaar getrouwd. En dat is een hele prestatie. Niet zozeer omdat het mijn ouders zijn. Begrijp me niet verkeerd. Maar omdat het gewoon een hele lange tijd is voor twee mensen om bij elkaar te zijn. En ik mag daar het woord gelukkig nog aan toevoegen...gelukkig. 43 jaar is geen jubileum. Maar toch wilde ik ze verrassen.

Nu hoorde ik een aantal weken geleden op een verjaardag toevallig dat de vriendin van mijn nichtje een bloemenzaak heeft en dat ze daar sinds een tijd ook een webwinkel aan hebben verbonden. 24 Flower heet deze webwinkel. Je kunt er snel en gemakkelijk een vrolijke bos bloemen bestellen, een bericht erbij doen en laten bezorgen. Het klonk toen heel leuk. En de huwelijksdag van mijn ouders leek me wel een mooie gelegenheid om dit concept eens uit te proberen.

Maandagavond ben ik dan ook achter de PC gekropen en heb een bos Pioenrozen besteld. En het is inderdaad snel en gemakkelijk. Afhankelijk van het seizoen kun je kiezen uit een een aantal bloemsoorten en kleuren. Vervolgens geef je het aantal bloemen aan. Hoe je ze wilt versturen en naar wie en of je er een boodschap bij wilt doen. Dit kan in de vorm van een fysieke kaart, een digitale kaart of een video boodschap. Heb je al je keuzes gemaakt dan betaal je en de bos wordt op het aangegeven tijdstip op het aangegeven adres bezorgd. Kind kan de was doen. En nog betaalbaar ook. Met 10 dagen sta garantie.

En zo wordt het geleverd.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.