maandag 15 juli 2013

Mojito shoes by Julian Hakes

Tassen en schoenen, daar kan ik geen genoeg van krijgen. Dus als er een reden is om nieuwe schoenen te kopen dan doe ik dat graag. Met als het kan een bijpassende tas erbij. Een dure hobby dat wel. Want naast mijn liefde voor schoenen heb ik ook nog een voorkeur voor design en kwaliteit. Was ik vroeger tevreden met Schoenen van de Schoenenreus, Bata en Van Haren. Nu kom ik zelfs niet meer bij Dolcis. Als je eenmaal Fred de la Bretoniere hebt gedragen of Van Dalen, tja dan zit al het andere toch allemaal wat minder. Gelukkig is het tegenwoordig het hele jaar door uitverkoop. En met de komst van Zalando en allerlei andere webwinkels en outlets wordt schoenen kopen weer leuk en iets betaalbaarder.



Soms is het ook voldoende om alleen te kijken naar schoenen. Bijvoorbeeld naar de schoenen van Jan Jansen (foto boven). Want ja, deze zijn prachtig maar helaas niet geschikt voor mijn portemonnee. Dat geldt ook voor de schoenen van Julian Hakes (foto onder). Perry, nota bene, wees me op de schoenen van deze ontwerper. En ik moet zeggen. Ik was direct verkocht door de eenvoud en sierlijkheid van het ontwerp. Verkocht betekent nog niet gekocht want ook deze schoenen gaan mijn schatkist iets te boven. In ieder geval om ze zomaar even te kopen omdat ze zo leuk zijn. Want leuk zijn ze.

Of het lekker zit en of je er ├╝berhaupt op kunt lopen? Geen idee. Ze zijn in ieder geval een lust voor het oog. Ik kan zo even geen gelegenheid verzinnen waar ik ze zou kunnen dragen. Maar voor het geval dat zich zoiets in de toekomst toch voor gaat doen denk ik dat ik alvast wel begin met sparen. Nu alleen nog een bijpassende tas.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.