zondag 1 september 2013

Chocopassie

Vorige week zaterdag zijn Perry en ik met mijn ouders gaan eten bij de Rooij Peper in Oss. Dat hadden ze van ons gekregen bij wijze van kerstpakket. Want als een goed werkgever betaamd geef je uit waardering je werknemers een kerstpakket.

De Rooij Peper kende ik natuurlijk van het afsluitende etentje met Fabulous Forty Jenneke. En zoals jullie op dit blog hebben kunnen lezen was dat goed bevallen.

Mijn ouders, Perry en ik hebben er heerlijk gegeten. En de meer dan geslaagde avond afgesloten met Chocopassie. Een tip van mij. Die iedereen zeer goed is bevallen. Zo goed dat mijn moeder de dag erna meteen op zoek is gegaan naar het recept en dit gisteren heeft gemaakt. Wij mochten proeven. En het resultaat ziet er niet alleen heerlijk uit maar smaakte ook heerlijk.

Het recept staat inmiddels op mijn moeders blog In de weer. Dus ik zou zeggen probeer het een keertje. Een echte aanrader.

1 opmerking:

  1. Inderdaad het woord was chocopassie, foutje !!!! Bedankt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.