zondag 8 september 2013

De week in Instagram; week 36

Dat ik Instragram een fantastisch medium vind heb ik al eens laten weten via deze blog. Een makkelijk foto bewerk programma en social media in een. Sinds ik dit gebruik merk ik dat ik overal om me heen leuke dingen zie. En het kan iets heel simpels zijn. Van een mooie zonsondergang in mijn eigen achtertuin tot een leuk momentje met de familie. Het is een manier om meer positivisme in je leven te brengen. En als je andere Instagram gebruikers volgt zie je dat de meeste het daarvoor gebruiken. Waarderen van de kleine dingen in het leven, de wereld om je heen. Want er is zoveel moois te zien en te beleven en te delen met anderen. Je moet het alleen even zien.

Vanaf deze week probeer ik dan ook iedere week een collage van
Instagram momenten op deze blog met jullie te delen. Deze week de eerste, week 36. Geniet ervan.

Van boven naar onder:

Blij met de nieuwe aanwinst voor mijn letterbak;11 letters van ruim 100 jaar oud.

Brun; lekker genieten in de hangmat van het prachtige september weer.

Trotse moeder; Brunjo die binnen 1 minuut leert fietsen zonder rijwieltjes.

Brun; waterpret.

Prinses Bo; in statie uniform komt juist van een echt prinsessenfeest.

Gezellig avondje bijkletsen met vrienden. Perry had heerlijk gekookt. Onder andere deze kleurrijke pasta.

Verpakking voor de verjaardag cadeaus van Pim. Perry en Bo hebben deze mooie trein samen geknutseld.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.