maandag 23 september 2013

De Week in Instagram; week 38

 Het was nogal een hectisch week, week 38. Al leek het allemaal nogal rustig te beginnen met zelfs een avondje ongegeneerd luxe vervelen. Maar naarmate de week vorderde werd het steeds drukker. Met als hoogtepunt de zaterdag.

Maandag; geheel geïnspireerd door ons zaterdag uitje naar de Lievekamp zet Perry 's avonds echte 80ties muziek op. Wat mij inspireert om letterlijk muziek uit de oude doos tevoorschijn te halen.

Dinsdag; opa en oma de Wit dag. Brun heeft een drakentekening gemaakt waar ik best wel trots op ben. Het begint er steeds meer echt op te lijken. 's Avonds verveel ik me dood. Nergens zin in. Dus val ik iedereen maar lastig met foto's van mezelf.

Woensdag; altijd spannend wat de kinderen deze keer weer verzinnen. Nou Bo wilde graag tatoeages zetten bij zichzelf en Brun. Die zich daar graag voor leende. Het inspireerde hem zelfs om zijn hele gezicht voor te tekenen. 's Avonds samen met papa collecteren voor het goede doel.

Zaterdag; de meest hectische dag van de week. Eerst zwemmen met de kinderen. Daarna door naar Apenheul met drie apen. Eten bij Mac D. En nog de laatste keer collecteren. Zondag waren we helemaal uitgeput.











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.