vrijdag 13 september 2013

Fashion Victim

Ik hou van mode, laten we dat even voorop stellen. Ik volg de mode. Of probeer dat althans. Ik haal eruit wat ik leuk vind en probeer het voor mezelf passend te maken. Maar ik ben geen Fashion Victim. Absoluut niet.  Ik vind niet alles mooi en ik ben niet bang om toe te geven dat niet alle mode mooi is aan mij. Ik bedoel, je moet je eigen grenzen kennen. En nadenken over wat je de wereld aandoet als je bepaalde dingen draagt. Als hele korte strakke rokjes mode zijn dan doe ik daar bewust niet aan mee. Dat is waarschijnlijk niet helemaal hip of trendy of cool. Maar daar denk ik toch over na. Over zulke dingen. Ik ken ook niet alle ontwerpers en modehuizen van nu bij naam en toenaam. Wat maakt het ook uit. Ik draag de kleding niet de naam. Ik vind het mooi of niet. Of het nu van Armani is of van H&M.

Afgelopen week was de New York Fashion Week (NYFW). In alle fashion magazines, op Twitter, Facebook en instagram breed uitgemeten. De mensen die daar rondlopen halen waarschijnlijk hun neus op voor mensen zoals ik. Of gunnen ons op zijn minst geen blik waardig. Maar bij het zien van onderstaand filmpje vraag ik me toch af wie de grootste modeflater slaat. Geniet van dit Jimmy Kimmel Fashion Experiment.










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.