vrijdag 20 september 2013

Perfect match 1


Als het gaat om kleding zijn er twee dingen die ik altijd draag. Nou ja, er zijn wel meer dingen die ik altijd draag. Maar deze twee dingen zijn essentieel voor mij. Schoenen met hakken en oorbellen. Zonder hakken voelt het gewoon alsof ik een deel van mezelf mis. Vooral lengte. En zonder oorbellen voel ik me eigenlijk naakt. En sinds ik mijn haren kort heb kunnen de oorbellen wat mij betreft niet groot en opvallend genoeg zijn.

Een paar weken geleden heb ik bij een oude buurman van mijn ouders een tweetal kettingen gekocht. Hij maakt zelf sieraden. En niet onverdienstelijk. Maar helaas gaat hij ermee stoppen. Ik had al een paar stukken van hem in mijn collectie. Een ketting met, hoe kan het ook anders, bijpassende oorbellen. En hij heeft ook de oorbellen en manchetknopen gemaakt die ik had ontworpen voor onze bruiloft.

Bij de kettingen hoorde echter geen oorbellen. Vandaar dat ik ik al een paar weken op zoek ben. En ik heb geprobeerd ze te dragen zonder. Maar nee... Vandaag heb ik eindelijk bij een van de kettingen oorbellen gevonden. Bij Bijou Brigitte in 's-Hertogenbosch. En omdat ik niet kon kiezen heb is beide paren maar gekocht. Kan ik een keer afwisselen. Een perfecte match.

Natuurlijk gaat mijn jacht op oorbellen gewoon door. Want ik heb nog een ketting liggen. To be continued....


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.