dinsdag 29 oktober 2013

FBLS BLOND

Vandaag liep ik na het werk even de Bruna op het station in Den Bosch binnen. Ik was wat te vroeg voor de trein en het was koud. Tijdschriften snuffelen is dan altijd een leuk en warm alternatief. En waar liep ik tegenaan? Of in eerste instantie langs? BLOND het tijdschrift. Als fan van het eerste uur heb ik niet lang geaarzeld om het magazine te kopen.

In de trein heb ik alvast een voorproefje genomen en het vluchtig doorgebladerd. Terwijl ik dit bericht schrijf blader ik, onder het genot van een kop groene thee uit mijn Blond mok, nog vrolijk verder. Een gezellig magazine zo vlak voor de feestdagen boordevol leuke items en goede tips.

Het redactioneel riep direct herinneringen op aan het werk aan ons eigen FBLS magazine. En zoals FBLS een kijkje gaf in het leven van mij en Jenneke. Zo ervaar ik BLOND als een kijkje in het leven van Janneke & Femque. Een inspirerend kijkje. Want ik ben vast van plan om mijn idee voor een december issue van FBLS door te zetten. Dus houd deze blog in de gaten. Want begin december gaat hij weer life. Blader ondertussen nog eens door FBLS en FBLS party issue. Of koop BLOND. Voor € 4,95 krijg je er nog een kortingsbon van € 5,00 bij om te besteden in de Blond online store.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.