zondag 10 november 2013

De week in Instagram; week 45

 Week 45, de week van onbetaalbare momenten en veel creativiteit.

Maandag; Première van Het Diner in Tuschinski in Amsterdam. En ik was erbij, samen met de Soprano's. Ik heb er al veel over geschreven op deze blog. Maar nu is het echt Einde.

Dinsdag; Een creatie van Bo. De namen zijn geïnspireerd op de personages Schorri en Morri uit de animatiefilm 'Hoe tem je een draak'.
De twee beertjes zijn een grapje van mijn kinderen. Mediteer beer zoals ik ze heb gedoopt. Of Yogi bears naar een idee van een goede vriendin.

Woensdag; Voor FBLS december issue. Om alvast in de kerstsfeer te komen.

Vrijdag; Tijd om naar de kapper te gaan. Iedere keer weer een chaotisch maar gezellig half uurtje.

Zaterdag; De kinderpostzegels zijn er weer.
Heerlijke zelfgebakken appelcake van de plaat door mijn moeder.

Zondag; Voor de FBLS bag collectie 2014 en FBLS december issue.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.