dinsdag 12 november 2013

Fotoshoot

Zondag was het dan eindelijk zover. Het hele huis en gezin stond in het teken van de fotoshoot voor FBLS december issue. En het is wederom gelukt met de weinige middelen die we tot onze beschikking hebben. Al leren we iedere keer weer wat bij als het gaat om technieken en handigheidjes. Zoals bijvoorbeeld de voordelen van een zwart doek als achtergrond of het gebruik maken van natuurlijke lichtinval. Wederom ben ik best wel tevreden met het resultaat. En geloof me, als het gaat om foto's van mezelf dan ben ik heel kritisch. Maar ik kan altijd rekenen op Perry mijn favoriete fotograaf.
Een coverfoto en twee fashion fotoshoots is het resultaat. Met als extra's een paar leuke foto's van de kinderen. Want als mama een fotoshoot doet, dan de kinderen ook.

Het uiteindelijke resultaat kun je eind november zien als FBLS december issue via deze blog wordt uitgegeven. Maar hier alvast wat foto's die het niet hebben gehaald. Om in de stemming te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.