zondag 15 december 2013

De week in Instagram; week 50


Maandag; werkje van Brun bij de Maatjes. Een van zijn laatste werkjes daar. Want na de kerstvakantie mag hij naar de basisschool en zal hij een Kanjer worden. Deze 'Berg van Mordu' heeft hij hen nog geschonken. Een kleurige foto waardig.

Dinsdag; ook ik ontkom niet aan de nieuwe rage binnen de De Wit-van Herpen familie. Dragon City, onvrijwillig ben ik gebonden aan de nieuwe huisdieren. Voor je het weet ben je eraan verslaafd.

Woensdag; spelen met mijn lachebekje Brunjo. Terwijl ik het opschrijf besef ik dat het een van de laatste woensdagochtenden in ons leven zal zijn dat we nog samen spelen. Kleine jongetjes worden groot. En de Arc van Noah van zolder geplukt. Dit stichtelijk speelgoed hadden de kinderen een paar jaar geleden al gehad maar toen waren ze nog te klein. Nu is het
een groot succes.

Zaterdag; 's avonds eten bij mijn ouders en de eerste kerststal is al gespot.

Zondag; met mijn ouders en mijn broer en zijn gezin naar het IJsbeeldenfestival in Zwolle. Eerst gezellig lunchen en daarna de vrieskou in. 200 jaar koningshuis was het thema en de beelden waren prachtig. Het leverde heel veel mooie plaatjes op en wat leuke weetjes. Wie wist bijvoorbeeld dat de vader van Wilhelmina 'de Gorilla' werd genoemd vanwege zijn soms lompe gedrag. Op de blog van mijn moeder 'In de weer' kun je er meer over lezen.

 's Avonds eten bij mijn schoonouders. Ook daar stond de kerststal al.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.