woensdag 11 december 2013

Glitter Stiletto's


Vorige week zijn Perry en ik naar de fantastische show Cirque Stiletto 2 geweest met Ellen ten Damme en de Wereldband. Je heb op deze blog een review van de show kunnen lezen. Hierin is mijn laatste vraag waar Ellen die fantastische zilveren bling bling stiletto's vandaag heeft. Een oplettende lezer en fan van Ellen kon me antwoord geven en gaf me het merk en link naar de site waar deze pretty silver slippers te koop zijn. Milanoo, en wat hebben ze daar fantastische schoenen. En ja, ook die van Ellen. En ja 50% discount. Dit is bijna nog beter dan Zalando. Mooier kan gewoon niet. Het  slechte nieuws is echter dat je bijna € 30 aan verzendkosten betaald. Maar het goede nieuws is dat bij een bestelling van ongeveer $ 200 de verzendkosten gratis zijn. Dus wie doet er mee. Want deze zijn toch wel echt zo super. Ik weet alleen nog niet wanneer ik ze ga dragen. Maar daar verzin ik nog wel wat op.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.