maandag 20 januari 2014

De week in Instagram; week 3

Maandag moest ik noodgedwongen naar het station lopen als een echte working girl op mijn gymschoenen. Eenmaal op de zaak snel even van schoenen wisselen.

Dinsdag; oma is creatief bezig geweest met de kinderen. Resultaat dit schattige schilderijtje. Ik noem het The Booze Brothers. De poppetjes zijn namelijk gemaakt van kurken.

Woensdag; mijn eerste FFC opdracht. Inventariseer al je kleding. Jullie hebben vorige week al kunnen lezen wat deze opdracht heeft opgeleverd.

Vrijdag; we krijgen nieuwe werkplekken. Kleinere werkplekken. Van Lanschot wil naar papierloos. Maar dan moet je wel eerst papier lozen. Wat in deze dozen zit moet allemaal nog uitgezocht worden en waarschijnlijk kan het merendeel naar het grijze archief.

Zaterdag; kleding kopen mag niet. Dan maar compenseren voor woon accessoires. Het resultaat van een ochtendje IKEA. Nee die grote tas is niet voor mij maar voor de poppenkleertjes van Bo.
's Avonds eten bij opa en oma de Wit. Vorige week had ik aangegeven zin te hebben in mama's beroemde bonensalade. Et voila...
En nog een Instagram experiment van Bo. Ze is echt toe aan haar eigen tablet.

Zondag; 's Middags met de kinderen een Geo Caching tocht gelopen.
Vorige week had Perry al een poging
gedaan maar de laatste schat niet
gevonden. Nu wel. En voor het
donker werd. Dus mochten de
kinderen eindelijk hun naam in het
boekje zetten en zelf een schat
achterlaten.












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.