dinsdag 21 januari 2014

FFC Update; opdracht 2 My Shopping Sabbatical Contract

Vandaag kreeg ik mijn tweede opdracht doorgestuurd. Stel een contract op en geef aan waarom je meedoet aan deze uitdaging. Want mensen gaan je ernaar vragen en het kan je tijdens moeilijke momenten motiveren om door te zetten.
Deel het vervolgens met familie, vrienden en bekenden.

Waarom doe ik hieraan mee;
- omdat ik het kan
- om aan de mensen om mij heen te bewijzen dat ik het kan
- omdat ik meer dan genoeg kleding heb om het komende te dragen zonder er iets bij te kopen
- om dit jaar geen onnodige kleding te kopen
- omdat ik op deze manier alle kleding die ik heb ga dragen. Ook de dingen die ik zomaar in mijn kast had liggen
- omdat het goed is voor mijn portemonnee
- omdat ik benieuwd ben tegen welke 'problemen' ik ga aanlopen gedurende dit jaar en hoe ik deze ga oplossen
- om mijn eigen creativiteit te herontdekken
- omdat in ieder geval dit jaar niemand, voor mij, voor een hongerloontje hoeft te werken in de mode industrie
- omdat ik dit jaar in ieder geval kinderarbeid niet stimuleer in de mode industrie
- omdat ik hierdoor meer tijd en geld heb om andere leuke dingen te doen
- omdat het me een gevoel van bevrijding geeft
- omdat het me de keuze om wel of geen kleding te kopen bespaart
- om geen spijt te hebben van aankopen
- om weer waardering te hebben voor de kleding die ik eerder heb gekocht

En hierbij is het officieel. Het contract is daar en hangt aan het magneetbord in de kamer.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.