dinsdag 4 februari 2014

De week in Instagram; week 5

De week van vrieskou en een heerlijk lente zonnetje.

Maandag; een verlaat verjaardagscadeau van de kinderen voor papa. Op de BSO lag nog een zelfgemaakte slinger.

Woensdag; mijn nieuwe hobby voor de woensdag ochtend. Het huis poetsen. Tussen al dat harde werken door is er natuurlijk ook nog even tijd voor een lekkere mok met groene thee.
De kinderen gingen 's middags spelen bij opa en oma omdat mama vroeg weg moest vanwege een afdelingsetentje. Hamertje tik werd tevoorschijn gehaald. Sommige concepten zijn tijdloos.

Vrijdag; ooit een fles wijn ontkurkt zonder kurkentrekker? Het is mogelijk. Wat je nodig hebt is een schoen met een platte hak en een muur en een fles wijn natuurlijk. Wij bankiers zijn niet voor een gat te vangen. Resultaat, een lekker wijntje op het werk.
's Avonds naar opa en oma. Even op de koffie omdat opa jarig is. Al Hadden de kinderen vooral aandacht voor de IPad van opa en zijn Dragons.

Zaterdag; een paar weken geleden ben ik op een regenachtige vrijdagavond lid geworden van de VARA. Vandaag kwam het cadeau binnen. De laatste cd van Kinderen voor Kinderen. Vroeger vond ik de 'elpees' al helemaal te gek. En nu zijn mijn kinderen er fan van. Gelukkig, want ik vind de liedjes en thema's nog steeds heel goed.
's Middags kwam er een vriendinnetje spelen. Na een paar uurtjes Marvy's Speelwereld in Heesch en pannenkoeken eten wat er ook nog even tijd om te knutselen. Bo's eerste zelf bedachte, zelf geschreven en zelf geïllustreerde korte verhaal.

Zondag; het was weer eens tijd voor een nieuwe profielfoto. Het idee voor deze afbeelding is geheel spontaan gekomen. Saskia, de eerste vrouw van Rembrandt van Rijn. De vrouw waar ik naar vernoemd ben. En ook een vrouw met rood haar. Hoe toepasselijk.

















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.