dinsdag 4 februari 2014

FFC Update; Wie wordt mijn FFC buddy?


Versailles Tights

Het is nu een maand geleden dat ik begonnen ben met stoppen. En het gaat nog steeds goed. Afgelopen week heb ik me voor heel veel nieuwsbrieven van online kledingwinkels afgemeld. Niet dat ik me liet verleiden door al die aanbiedingen en final sale berichten. Ik open ze gewoon niet meer. Maar het schoont wel lekker op. Natuurlijk kan ik niet helemaal zonder mode. Dus volg ik nog wel Vogue op twitter en trakteer ik mezelf af en toe op een fashion glossy.

Afgelopen week liep ik ook tegen het eerste 'probleem' aan. Euh nee, uitdaging, zoals mijn lieve man Perry het verwoorde.  Ik heb namelijk twee panty's kapot getrokken. Daar moet ik dus een oplossing voor gaan zoeken.

Gisteren kreeg ik mijn derde FFC opdracht:

Assignment #3
Find a buddy and ask him/her to help you to fulfill your personal challenge.


Het mag je partner zijn of moeder of vriendin. Het mag iemand zijn die zelf ook meedoet aan de FFC. Maar dat is geen vereiste. Ik heb natuurlijk wel een aantal mensen in gedachten. Maar als iemand zich spontaan aanmeld is natuurlijk ook leuk.

Wil je weten wie mij FFC buddy wordt en hoe ik mijn panty probleem heb opgelost. Houd dan deze blog in de gaten.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.