zondag 23 maart 2014

De week in Instagram; week 12

Maandag; Bo was druk aan het knutselen geweest op de BSO en bracht dit abstract werkje mee naar huis. Toen papa 's avonds vroeg wat is het? zei Bo; dat weet mama.Het is Abstract; zei ik. Het is Abstract papa; zei Bo.

Dinsdag; Eindelijk naar de tentoonstelling S.H.O.E.S. samen met een goede vriendin. En wat hebben we genoten. Niet alleen van de schoenen, ook van Marimekko en een heerlijke lunch in Hotel New York. En natuurlijk ook nog even tijd om te shoppen. Nee geen kleding. Maar wel deze lekker geurkaarsen voor in huis. Bij 'Wat  is Waar' de recycle winkel waar we al eens eerder zijn geweest.
Oma was die dag druk bezig geweest met de kinderen. Ter voorbereiding op Pasen.

Woensdag; De prachtige bos bloemen die ik zaterdag van Perry had gehad is helemaal uitgekomen. Wat een prachtige kleuren en reik boeket. Bo was de hele middag spelen bij een vriendinnetje. Dus had mama de hele middag tijd voor Brun. Eigenlijk wilde hij liever een filmpje kijken. Maar gelukkig kon ik hem ook nog overhalen om samen naar buiten te gaan.

Vrijdag; Het weer was de hele week al wisselvallig. Ook vrijdag. 's Morgens richting Amsterdam was het grijs en regenachtig. 's Avonds richting Oss was het zonnig.

Zaterdag; Eerst op kraamvisite en daarna boodschappen doen. Ons kruidentuintje is nu uitgebreid met Bieslook en bij de AH zag ik deze prachtige tulpen staan. Helemaal geïnspireerd door de prachtige Lelies van Perry heb ik ze gekocht. En ik had er ook nog twee vazen voor. Woensdag gevonden ergens achterin het schuurtje in de achtertuin. Wie wat bewaard heeft wat.
De kinderen gingen bij opa en oma van Herpen logeren omdat wij naar de Meebler Avond zouden gaan. Maar door een flinke aanval van de griep bij Perry en mijn kwakkelende gezondheid is dit niet doorgegaan. In plaats daarvan op de bank met een beker vitaminen en vroeg onder de wol.

Zondag; Vandaag vooral gezorgd voor mijn zieke hubby. Hij heeft het flink te pakken. Laat in de middag kwamen de kinderen weer thuis. Ze hadden bij oma Van Herpen wat mooie dingen gemaakt. Vooral voor papa omdat hij zo ziek is. Daarna samen met papa een filmpje kijken. Platvoet en zijn vriendjes. Volgens Perry een film die Geert Wilders in zijn jeugd veel te weinig heeft gezien. Dat kan ik alleen maar beamen.






























Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.