zondag 30 maart 2014

De week in Instagram; week 13

Het was de week van de Nucleaire top, van Barack Obama in het museum, van de G8 die G7 werden, van the Beast, van heel mooi weer en bijna op voor B.

Maandag; ik was er natuurlijk niet zelf bij. Maar deze foto stond in de Volkskrant. Ik heb dus een beetje vals gespeeld maar nog wel de moeite genomen om een bewerking te doen via Instagram. De leiders van deze aarde bij elkaar. 50 tinten grijs met koningin Maxima als stralend middelpunt.

Dinsdag; wat er ook gebeurt in de wereld, de voorbereidingen voor Pasen gaan gestaag door. Oma de Wit heeft samen met de kids weer wat kuikentjes gemaakt. Gele, deze keer. En Bo wilde wat graag met haar nieuw verworven huisdiertjes op de foto.

Woensdag; woensdag avond moet Bo altijd zwemmen. En omdat het deze keer geen kijkles was en mooi weer ben ik even de wijk in gewandeld. Toen ik tegen dit bord aanliep. Niet echt, want het hangt nogal hoog. Maar het viel me wel op. Een ode aan een straatnaam.

Vrijdag; het mooie weer zette gelukkig door. Ook vrijdag. Genieten van iedere minuut zon. In de pauze liep ik richting de stad en het viel me weer op hoe mooi de draak van 's-Hertogenbosch schittert in het zonlicht. Een foto waard.


Zaterdag; met de kinderen de stad in en met een ijsje in de hand genieten van het mooie weer.
Bij een tuincentrum een bak gekocht voor mijn kruidentuintje. Dat staat nu te pronken op de tuintafel.
's Avonds moest Bo proefzwemmen voor haar B diploma. Maandag horen we de uitslag.

Zondag; Lodewijk is een Berk die Perry en ik ca. 14 jaar geleden hebben geplant. Het was een klein takje dat groeide in de tuin van mijn ouders in de Chopinlaan in Oss. Ons eerste kindje. Met liefde verzorgd, door vooral mijn moeder, heeft hij al heel wat stormen, kou, regen, droogte en plagen overleefd. Alsmede een aantal verhuizingen. Hij is met ons meegegaan naar onze eerste woning in Berghem en verhuisd naar onze huidige woning. En ieder jaar staat hij weer in bloei. Een dankbaar boompje dat met heel weinig tevreden is.












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.