dinsdag 4 maart 2014

De week in Instagram; week 9

Een week van goede daden, lekker eten en de eerste helft van Carnaval

Maandag en Dinsdag; maandag vond ik een tasje in de trein. Bij gebrek aan conducteur of enig ander NS personeel het gevonden voorwerp maar mee naar huis genomen. In een piepklein portemonneetje vonden we een rijbewijs. De eigenaresse via Facebook opgespoord en een afspraak gemaakt. Dinsdag vond de succesvolle overdracht plaats. En de going rate voor dankbaarheid en eerlijkheid? Een opgeluchte glimlach en een zak drop. Zo zie je maar dat eerlijkheid loont.

Woensdag; mijn moeder wees me dinsdag op het feit dat de sneeuwsterren al zo mooi bloeide in de pot in onze achtertuin. Toen ik 's morgens een kop thee zat te drinken in de keuken viel mijn oog er weer op. Meteen een foto gemaakt. En ja ze zijn prachtig.

Vrijdag; 's morgens hadden de kinderen Carnaval op school. Spiderman en de Spaanse danseres. Brun houdt niet van maskers en hoeden. Maar geschminkt worden dat wil hij wel.
's Middags zijn ze gewoon doorgegaan met de schmink en verkleed partij. Perry heeft er echt weer een nieuwe hobby bij. De eenhoorn op Bo's wang is prachtig. Aahgr aahgr jullie landrobben. Kijk uit voor Bruinoog Brun.
's Avonds de voorbereidingen voor het diner van zaterdag getroffen; het maken van het boodschappenlijstje.

Zaterdag; een prachtige bos bloemen gehad van hubbie. Waarom? Gewoon daarom.
's Middags kwamen mijn peetoom en peettante eten. Na een drukke ochtend van zwemmen, boodschappen doen en voorbereiden was de middag en avond eigenlijk best wel relaxed. En natuurlijk heerlijk gegeten. De recepten zet ik binnenkort op deze blog. Hier alvast een voorproefje.

Zondag; na een ochtend knutselen en een sportieve middag zijn we 's avonds natuurlijk naar de verlichte optocht in Berghem gaan kijken. Samen met de kinderen en oma Joke. Glitter en Glamour was het thema en de bouwers hadden er weer veel en mooi werk van gemaakt. De kinderen keken hun ogen uit.










1 opmerking:

  1. Leuk zijn ze die week overzichten. De kerstroos ( Helleborus ) is echt supermooi en die andere bloemen, wat is er mooier dan een bos te krijgen op een NIET Valentijnsdag ??

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.