woensdag 9 april 2014

FFC update; be creative

Het is al weer even geleden dat jullie mijn laatste update  hebben gehad. Het eerste kwartaal zit erop. En, het wordt een beetje saai, maar het gaat nog steeds goed. Panty's blijven problematisch. En ik begin zo langzaam aan door mijn sokken heen te raken. Maar het wordt gelukkig ook weer beter weer. Dus wie weet red ik het wel.

Probleem oplossend vermogen
Omdat het nog steeds goed gaat heb ik mijn buddy niet veel nodig gehad om me moreel te ondersteunen of om me advies te geven. Wel heb ik inmiddels samen met mijn moeder het probleem van mijn favoriete spijkerbroek opgelost. Er zat een winkelhaak ergens onderaan een broekspijp. Die zit er nog steeds maar is inmiddels niet meer zichtbaar. Zie de foto hiernaast. Wat ik niet onvermeld mag laten is dat mijn buddy echt heeft meegedacht en op zoek is gegaan naar ideeën om het probleem te camoufleren.

Verrassende combinaties
Mijn laatste FFC opdracht was om te gaan shoppen in mijn eigen kleding kast en op zoek te gaan naar nieuwe combinaties. Op zoek gaan naar dat gelukkige gevoel van een nieuwe aankoop. Ik had in mijn vorige update al aangegeven dat ik een nogal basic herfst/winter collectie heb. Dus echte verrassende combinaties zijn er niet mee te maken. Wat ik de afgelopen tijd wel heb gedaan is kleding gedragen die ik al lang niet meer heb gedragen. Iedereen heeft toch zo zijn favorieten. In mijn geval gaat het dan vooral om jurkjes en rokjes die ik bijvoorbeeld niet zo snel naar mijn werk zou aandoen. En ik ben niet alleen gaan shoppen in mijn kledingkast maar ook in mijn eigen zak van Max. Waar ik dan toch weer dingen heb uitgevist die ik aankomende lente/zomer prima kan gebruiken.

Een paar nieuwe combinaties heb ik wel uitgeprobeerd. Die de volgende, en enige, reacties bij mijn mannelijke collega's uitlokten:

"Ben je bij de Bhagwan gegaan?" Teveel rood?
"Heb je een feestje vanavond?" Te overdressed neem ik aan?
"Ben je met de motor gekomen vandaag?" Teveel leer ofzo?

Nieuw project
Vandaag ben ik met mijn moeder begonnen aan een nieuw project. Het wordt een soort van re-birth achtig idee. We gaan iets nieuws maken van oude dingen. Hierbij alvast een voorproefje.
Wil je weten wat het is geworden? Blijf dan mijn blog volgen voor het resultaat en meer FFC.



1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.