maandag 5 mei 2014

De week in Instagram; week 18

De mei vakantie is begonnen. De week stond dan ook vooral in het teken van leuke dingen doen. Met of zonder de kinderen.
Dinsdag; Bo ging logeren bij een vriendinnetje en Brun bij opa en oma van Herpen. Dus hadden Perry en ik onverwacht een vrije avond die we niet onbenut hebben gelaten. We zijn uit eten gegaan bij De Nieuwe Wereld in Oss. Gezellig gezeten en lekker gegeten. Het onverwachte element droeg daar zeker aan bij.

Woensdag; vandaag was oma jarig. Bo had bij haar vriendinnetje 's morgens koekjes gebakken voor de jarige oma Toos. Maar eerst spelen en klimmen en uitleven bij  pannekoekenhuis de oude maas in Macharen. 's Middags ging het feest gewoon door. De kinderen wilden geschminkt worden. Dus mama moest eraan geloven. De eerste keer kinderen schminken. En ik ben best wel trots op het resultaat. 's Avonds kwamen opa en de jarige oma eten. En konden we de koekjes, een bos bloemen en een paar mooie tekeningen geven.
Donderdag; tijdens de lunch even naar de stad wandelen. Bij de Bruna kwam ik deze speciale editie van Elle tegen. Ik kon hem niet laten liggen met deze prachtige denim tablet hoes erbij.

Vrijdag; het is vakantie dus alles mag. Gezichten versieren maar ook het huis. Deze Barbie versieringen op het raam geven wel een heel apart resultaat. 

Zaterdag; sommige dingen gaan gewoon door. ook in e vakantie. Zoals bijvoorbeeld het huis poetsen. En terwijl de kinderen met papa GEO cachen in Nijmegen heeft mama tussen het poetsen door nog een creatief moment. 's Avonds gaat de creativiteit gewoon door. Ook ik moet eraan geloven. De nieuwe rage, Fun Looms. Met de hele familie armbandjes maken.

Zondag; van de kinderen twee mooie nieuwe bosjes tulpen gehad voor  in mijn bollen. 's Middags gaat Brun helemaal uit zijn dak met de soundsampler op de DS.









1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.