maandag 23 juni 2014

De week in Instagram; week 25

De week begint pas als oranje moet spelen op het WK. Deze week begon dan ook op woensdag.

Woensdag; de dag sportief begonnen met een wandeling van een uur door Berghem en Herperduin. 's middags was ik onverwacht kindloos. Brun was met opa en oma een dagje naar Madurodam en Bo had afgesproken bij een vriendinnetje. En wat doe je dan. Ik wilde een film kijken maar kreeg het niet voor elkaar om geluid bij de beelden te produceren. En naar een stomme film gaan zitten kijken dat is zo 1900. Dus besloten om mijn FFC opdrachten maar eens op te pakken. Dat was dus een middagje doorbrengen in  mijn kledingkast en selfies maken. Opdracht 8 staat inmiddels op deze blog. nadat ik Bo had opgehaald van haar playdate was het de hoogste tijd om ons op te maken voor de wedstrijd. Na een simpele doch voedzame maaltijd moesten we ons uiteraard in ons tenue hijsen. En nog meer selfies maken. En wat een wedstrijd was het. Geen mooi voetbal maar spannend was het wel. Oranje tegen de Socceroos. Uiteindelijk werd het gelukkig 2-3 voor Nederland. O.a. mogelijk gemaakt door Memphis Depay.



Donderdag; soms wordt je door een winkel onverwacht blij verrast. Door de Bruna bijvoorbeeld. Ik had er ter mode inspiratie een paar tijdschriften gekocht. Of ik een gratis boodschappentas wilde. Ja dat wilde ik wel. Van zoiets word je toch helemaal vrolijk.

Vrijdag; met pa onverwacht naar de film. Via een vriend kaartjes gekregen voor de film Nieuwe Helden, In het hart van de tour. Mooie documentaire over een nieuwe wielerploeg die het anders wil doen (lees dopingvrij) en 4 etappes wint in de Tour de France van 2013. De film werd getoond in de Groene Engel. Vooraf en achteraf werden de producer en cameraman geïnterviewd. En na de film was er ook een signeersessie door hen van de beperkte oplage van het bijbehorende filmboek. Natuurlijk heb ik een oplage weten te bemachtigen met een persoonlijke opdracht van de producer.

Zaterdag; Perry was de hele dag naar school. Dus ben ik met de kinderen na het zwemmen even de stad in gegaan om taart te kopen voor zondag. Natuurlijk even wat drinken bij eeterij vooraf en toe. Op ons vaste plekje. 's Middags fietsen met pa. Voor het eerst een foto kunnen maken van mijn fietsmaatje in actie. Hij reed niet de hele tijd voorop trouwens.
Na het avondeten bij opa en oma ook nog naar de verjaardag van de een goede vriendin. De kinderen mochten daar slapen in het grote bed. Ik zie een bepaald patroon in het gedrag  van Bo.

Zondag; mijn verjaardag gevierd. En wat een prachtige dag was het met mooi weer en leuke, lieve, originele, persoonlijke en handige cadeaus. De kinderen konden heerlijk buiten spelen en de volwassenen bijkletsen. Een zeer geslaagde verjaardag.










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.