zaterdag 7 juni 2014

FFC at Pinkpop

Eindelijk is het dan zover. Zondag 8 juni gaan we naar Pinkpop. Het festival der festivals. Voor het eerst van mijn leven. Ja, hoe ouder hoe gekker. Wie zegt dat het leven stopt als je 40 bent. Ik niet.

Natuurlijk ga je naar zo'n evenement in gepaste kleding. Maar aangezien ik dit jaar meedoe aan de Free Fashion Challenge mag ik niets nieuws kopen. Dus dan maar iets ouds. En daarvoor hebben mijn moeder en ik alles uit de kast getrokken. In ieder geval heel veel oude t-shirtjes die ik ooit zelf heb laten maken of die ik ooit gekocht bij concerten en andere optredens. Bo en Perry hebben ook nog een duit in het zakje gedaan. En van al deze oude t-shirts hebben we een nieuwe jurk gemaakt. Het klinkt heel simpel maar het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. De juiste stukken bij elkaar zoeken en in elkaar passen en dan nog alles in elkaar zetten zodat er ook nog een soort van jurk model en eenheid ontstaat.

Het resultaat was boven verwachting goed. Experiment geslaagd. Let the party begin. (Vergeef me de schoenen. Maar comfort voor alles als je een hele dag moet staan en lopen.)

Om het plaatje compleet te maken heeft mijn moeder van Loom bandjes ook nog een bijpassende juwelenset gefabriceerd.





1 opmerking:

  1. Het was een goed idee van jou dat hergebruik van al die t-shirts. Creative geest. Veel plezier en mooi weer morgen. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.