woensdag 18 juni 2014

FFC Update; opdracht * Something old, Something new

ik ben alweer bijna een half jaar op weg met mijn shopping sabbatical en het gaat me nog steeds goed af. Mijn winter garderobe is voor het grootste gedeelte naar achterin de kast verhuisd en verruild voor mijn zomergarderobe. Op een paar dingen na die ik ook in de zomer kan dragen. De keuze is iets minder reuze maar vooralsnog denk ik dat ik het wel red. Gelukkig had ik nog een zak van Max staan waar ik wat dingen heb uitgevist. Met het verstrijken van de maanden heb ik ook weer wat nieuwe opdrachten gehad van de FFC.

Something old? Something new?
Opdracht 8 is vooral gebaseerd op de psychologie van nieuwe en oude dingen. Want waarom voelen we ons zo zeker in nieuwe kleding en zo onzeker in oude. Ooit was die oude kleding nieuw en vonden we het fantastisch staan en heerlijk zitten. En is die oude kleding wel echt zo oud en gedateerd. De opdracht is dan ook om mezelf in een (relatief) nieuwe outfit en een 'oude' outfit te hijsen, er een foto van te maken en zowel de oude als de nieuwe outfit met trots te dragen. Nou dat heb ik inmiddels gedaan. Zie hier het resultaat.

Opdracht voor jullie
Ik zeg niet wat oud is en wat nieuw. Want nu heb ik jullie hulp nodig. Kijk goed naar de outfits en laten me weten wat je ervan vind, hoe staat het mij en wat denk jij wat oud is en wat nieuw en vind je dat ik er in de oude outfit outdated uitzie? Of misschien wel in beide? Of kan het allebei nog prima?

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en in de volgende update laat ik je weten wat de oude en wat de nieuwe outfit was.



1 opmerking:

  1. Ja helaas, ik heb voorkennis dus, mag niet meedoen ! Maar het ziet er alletwee goed uit. Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.