woensdag 9 juli 2014

De week in Instagram; week 27

Week 27 was een drukke afwisselende week met de start van de Tour de France en de verdere opmars van Oranje naar de finale van de WK. Het was de week van mooi weer, ziekenboeg en voor het eerst op kamp. Maar het was vooral de week van Tim Krul.
Maandag; Brun is lekker een dagje thuis bij opa en oma. 's Middags stuurden ze me deze foto. Ahhhh. Gelukkig was hij dinsdag weer helemaal opgeknapt en kon hij woensdag weer naar school.

Dinsdag; op zoek naar een iets, ik weet niet eens meer wat. Kwam ik deze boeken tegen. Een stapel analoge boeken. Heel 2013, ik weet het. Maar ik heb me toch voorgenomen om ze de komende tijd te gaan lezen. Het zijn de laatste in zijn soort. Voor mij dan.

Woensdag; de ochtend begon zoals bijna alle woensdagochtenden. Met het huis poetsen. Tussendoor nog even genieten van het mooie weer met een goed boek en een flinke mok groene thee. 's middags naar de stad. Voor een rijbewijs, een ijsje en spelen in de fontein in het centrum. Wat is water toch leuk.

Donderdag; ja ik heb hem. Vogue the book. En wat een heerlijke blader en lees editie. Met prachtige foto's en leuke verhalen. Een inspirerend nummer. Zou het niet leuk zijn om zelf weer eens aan de slag te gaan. Met zoiets in mijn bezit begint het toch wel weer te kriebelen.

Vrijdag; veel commotie op de afdeling  vanwege mijn veters. Wat maakt het uit op casual friday. En je kan niet vroeg genoeg beginnen met de voorbereidingen. 
De kinderen hadden die ochtend hun maand afsluiting met allerlei optredens. Brun was een van de muzikale kikkers van het sprookje 'de Indische Waterlelies'. Volgens Perry ging hij helemaal uit zijn dak met zijn gitaar. Hij had dan ook heel veel fans onder het publiek.
's Avonds Bo en haar vriendinnetje naar hun eerste Bevers kamp gebracht. Tsja en dat is dan even wennen,vooral voor papa en mama.

Zaterdag; een luie dag voor iedereen. Lekker stoeien met papa. Beetje rommelen in huis. De eerste etappe van de tour kijken. Met die eerste dag al nieuwe helden en grote verliezers. En 's avonds met zijn allen naar de wedstrijd kijken. De jeugd is zich al aan het voorbereiden op de volgende wk's. Maar we moesten eerst nog even langs Costa Rica. Wat een wedstrijd en wat een geniale zet van Louis om een penalty keeper in te zetten. Tim Krul. Tot 24.00 uur had nog niemand van hem gehoord. Een half uur later was hij een legende.

Zondag; actie foto van mijn fiets. Na al die jaren fietsen op zondag is dit de eerste keer dat ik mezelf ooit in actie heb vastgelegd. Lang leven de smart phone. 's Middags met de families de Wit een high tea in Macharen. Wat is het lang geleden dat ik een kassa heb horen rinkelen. Alsof je een stapje terug in de tijd doet. Je kunt er niet pinnen maar wel heerlijk eten.









1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.