donderdag 10 juli 2014

Doggybag









Op zoek naar inspiratie, voor mijn  FFC opdrachten, bladerde ik in de Glamour van juli tegen een item aan over de tassen van dit seizoen. Nu weten jullie waarschijnlijk al dat ik veel affiniteit met tassen. Dus het kleine stukje trok direct mijn aandacht. 

De tassen van aankomend seizoen zijn zogenaamd understated.  Chanel heeft bijvoorbeeld een winkelmandje, waar trouwens al een wachtlijst voor is. En Balenciaga een boodschappentasje. Less is more. 

Maar wat schetste mijn verbazing. Philip Lim imiteert een doggybag. Of imiteert hij de OAT bag. Want dit model kocht ik namelijk eind vorig jaar al in de uitverkoop. Een blauwe weliswaar (bewust gekozen trouwens door mijzelf aangezien ik deze kleur tas nog niet had) en heel wat betaalbaarder dan de tassen van de drie eerder genoemde labels.  De blauwe versie hebben ze niet meer maar wel een drietal mooie versies in herfsttinten. Daarom de moeite waard om er een blogberichtje aan te wijden. Helemaal in en voor een understated prijsje.

Kijk en vergelijk.
BarkwoodBag.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.