zaterdag 5 juli 2014

Free Fashion Challenge update; opdracht 9 American Sweetheart

Opdracht 9 heb ik al een tijdje geleden gehad. maar het viel niet mee om deze tot uitvoering te brengen.
Look trendy without shopping. Maar wat houd deze opdracht nu precies in.

De bedoeling is om in modebladen of andere vormen van media op zoek te gaan naar een bepaalde trend en vervolgens in je eigen kledingkast op zoek te gaan naar een of meer kledingstukken die deze trend representeren.

Ik heb volgens mij al eens eerder gezegd dat ik een nogal basic kleding collectie heb. Hier en daar zit er wel een trendy stuk in maar het houdt niet over. Dus nogal een moeilijke opdracht. Al bladerend in allerlei magazines en struinend op het internet kon ik niet echt iets vinden waar ik wat mee kon of wat bij me paste. Tot ik in de Vogue van april dit jaar een fotoshoot tegenkwam; American Sweetheart. En daar kon ik wel wat mee. De sportieve highschool look stond me wel aan. Sweater, rok, blazer. Allemaal items die ik in de kast heb hangen. Uiteraard meer in mijn eigen kleuren. Behalve een blouse die erbij paste. Gelukkig had Perry nog wat shirts in de kast hangen. Waarmee ik meteen een nieuwe trend voor deze zomer en aankomende winter te pakken heb; Het overhemd.

American Sweetheart goes Dutch.

Rok;Kookai
Overhemd; Claudio Campioni
Sweater; Mango
Blazer; Kiomi



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.