dinsdag 26 augustus 2014

The week on Instagram; week 33

Week 33 was de week van de laatste restjes vakantie (week 32) en weer aan het werk.

Week 32
Vrijdag; terug van vakantie en even langs pa en ma om te eten en om te genieten van chocolade thee uit de Ardennen.
Zaterdag; Bo wilde graag de kaarsjes branden die ze zelf had gemaakt bij het Archeon. En ze doen het!
Zondag; in de rij voor de kindervakantieweek. En het is gelukt. De kinderen gaan zichzelf de laatste week van de vakantie nog even helemaal uitleven. 's Avonds nog genieten van het laatste stukje vakantie.



Week 33
Maandag; mijn laatste vrije dag. Niet helemaal, want ik gebruik de tijd dat de kinderen weg zijn om het huis een goede schoonmaakbeurt te geven. Maar ook om nog even stil te staan bij de vakantie. Mijn Pantofolo d'Oro. Mijn trouw schoeisel van tijdens de vakantie. Wat hebben ze geleden en wat hebben ze me trouwe dienst bewezen. Ik stop ze voorlopig in de kast en haal mijn hakken weer tevoorschijn.

Dinsdag; Bo is mooi geschminkt tijdens de KVW.

Woensdag; na het huis is nu ook de tuin aan de beurt. Tussen de buien door toch kans gezien om de voortuin helemaal op orde te maken. En het was nodig.



Vrijdag; laatste dag van de KVW. De kinderen zijn helemaal op, maar hebben het super naar hun zin gehad. 's Avonds eten bij opa en oma want papa is een weekendje weg.

Zaterdag; naar het Elfenfestijn in Oss. Veel knutsel en doe dingen in een sprookjes omgeving. Na het festijn nog even tijd voor Loom lessen. 's Avonds eten bij opa en oma. Wat worden we weer verwend met lekkere dingen.

Zondag; terwijl ik ben fietsen met opa zijn de kinderen bij oma. En dan wordt er geknutseld. Slingers en kaarten. De kaarten zijn voor opa Gerard. Hopelijk wordt hij snel beter.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.