dinsdag 16 september 2014

The week on Instagram; week 37

Deze week was vooral een creatieve week en een week met prachtig nazomers weer al doen de kleuren in de natuur al volop aan de herfst denken.

Maandag; Brun had een prachtige ketting van houten kralen gemaakt op school. Hij vond hem zo mooi dat hij het sieraad mee naar huis had genomen. Dat was echter niet helemaal de bedoeling. Gelukkig heb ik er nog een foto van kunnen maken.
Deze dag was ook een legendarische dag. De gebroeders Van Herpen zijn namelijk samen aan een hardlooptraining begonnen. Ook dat moest even vastgelegd worden op de gevoelige plaat.

Dinsdag; eindelijk samen met Perry naar de nieuwe show van Ronald Goedemondt. Ik heb van de eerste tot de laatste minuut in een deuk gelegen. Het tempo was hoog, de grappig misschien soms wat voor de hand liggend en voorspelbaar maar in de meeste gevallen scherp. Kortom, een avond ouderwets vermaak. Heb je nog de kans om hem ergens te zien dan zou ik het zeker aanraden.

Woensdag; Brun had eindelijk zijn eerste verjaardagsfeestje. Wat was hij blij toen hij de uitnodiging kreeg en wat was hij blij toen een eindelijk zover was. Een heus piratenfeest met een zeer verdiend diploma.
Perry was vroeg thuis en is samen met Bo het dak op geklommen om de airco te maken en daarna was er zelfs nog tijd om even te knutselen met het buurmeisje.


Vrijdag; gezellig uit eten met de meiden bij DNW in Oss. Ik heb al heel veel theedozen gezien. maar deze was nieuw voor mij. Niet voor anderen overigens getuigen de reacties op deze foto op Facebook.

Zaterdag; terwijl Brun ging zwemmen en Perry ging hardlopen ben ik met Bo gaan wandelen. Onderweg van Oss naar Berghem hadden we natuurlijk veel oog voor al het natuurschoon en andere dingen om ons heen. De natuur maakt zich op voor de herfst. De graffiti is vooral een stukje nostalgie. Vroeger, op Tienertoer, fotografeerde ik deze vorm van streetart al. 
Het hartje in de boom hangt er al maanden in. Maar vandaag viel het me extra op vanwege het zonlicht wat er zo prachtig op scheen. De boom heb ik inmiddels verheven tot kunstboom. Met deze keer kunstkaarten met werken van de grote Nederlandse meesters. 
Het eten was trouwens ook een kunststukje voor de tong. Gevulde aubergine uit eigen tuin.

Zondag; met wat je in het bos vind kun je hele mooie dingen knutselen. Wat Perry en Bo dan ook hebben gedaan. En Brun vond zelf dat hij voortaan te groot was voor tutpopjes in zijn bed. Dus hebben we afscheid genomen van Bumba en Beertje. Wat worden kleine jongetjes toch snel groot.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.