dinsdag 2 september 2014

The week on Instagram; week 34

Het gewone leven is weer begonnen. Wij zijn weer aan het werk en de kinderen naar school

Maandag; de eerste schooldag. Dus dan wil je er extra mooi uit zien. Papa had op verzoek van Bo iets speciaals in haar haren gedaan. Perry was die eerste schooldag thuis om te werken. Thuiswerken, maar dan letterlijk. Wat resulteerde in o.a. dit tassenrek, eindelijk.

Dinsdag; samen  met oma een soort van indoor herfst sportbaan gemaakt met een heuse start, finish en opdrachten.

Woensdag; Bo was 's middags spelen bij een vriendinnetje dus was ik een keertje samen met mijn mannetje Brunjo. Die graag wilde dat zijn favoriete broodbeleg gefotografeerd werd. Omdat zo'n hele nieuwe onaangesproken pot er zo mooi uitziet. Het was ook nog eens heerlijk weer zodat ik eindelijk tijd had om de achtertuin op orde te maken. Niet al het groen belande in onze mooie nieuwe groencontainer. Dit bosje verse muntthee bijvoorbeeld.



Vrijdag; Brun, groot fan van Ajax, wilde graag een foto van zijn favoriete voetbalclub. Mijn mannelijke collega's attendeerden mij op de voetbalbijbel. Dus op naar de Bruna waar ik al die prachtige tijdschriften en boeken moeilijk kon weerstaan. Daarom maar voor iedereen wat gekocht. Een gezinspakket tijdschriften. En dit leuke Little Black Book. Want ik mag misschien nog steeds geen kleding kopen, ik mag er wel alles over lezen.

Zaterdag; met verse thee kun je van alles doen. je kunt de stokjes met blaadjes en al in je beker zetten of je haalt de blaadjes eraf en je droogt deze. Samen met Bo ben ik zaterdagochtend aan de slag gegaan met een vijzel en pot. En ook gedroogd smaakt het prima. 's Avonds traditiegetrouw eten bij opa en oma. Die deze heerlijke appelcake had gebakken. Al vond de kok zelf de foto er niet zo smakelijk uitzien. Geloof me, deze cake is vurrukkuluk.

Zaterdag en zondag tegelijk; naar een verjaardag. De jarigen vroegen om lap geld. Dus deze mand met lappen gemaakt en daarin geld verstopt. Heb je het al gevonden Harry??? Het was in ieder geval een ouderwets gezellig feest tot in de vroege uurtjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.