maandag 8 september 2014

The week on Instagram; week 36

Maandag; op zoek naar een foto op mijn smart phone kwam ik deze tegen. Een foto van Brun en mij gemaakt door Bo. Ik kon het niet laten om 'm met de wereld te delen. En wat voor mooie reacties leverde dat op.

Dinsdag; loom is even vergeten. We zitten weer in de strijkkralen periode. Vraagje! Wat is de overeenkomst tussen fun loom bandjes en strijkkralen? Je vind ze overal.

Woensdag; Bo had een superhelden verjaardagsfeest met alleen jongens. En bij een superheldenfeest hoort een superhelden diploma.
Mama kreeg vandaag ook cadeautjes. 4 prachtige boeken van de Hobbit. Het eerste wat Brun zei toen hij ze zag was; hé dat is van Smaug. Tsja hij is tenslotte de draken deskundige in onze familie.
En natuurlijk een foto van mij met mijn mini muze. Zou ze de fotoshoot winnen/ We weten het binnenkort.

Donderdag; geheel geïnspireerd door mijn FCC opdrachten heb ik me gestort op de komende herfst/winter collectie. Natuurlijk moest ik wel eerst wat field research doen in de stapel tijdschriften die ik heb liggen. Het resulteerde in dit mood board. Daarna ben ik gaan schoppen in mijn eigen kledingkast. En het resultaat zie je hier. De stapel tijdschriften ben ik bijna door. En mijn hoofd zit nog vol met heel veel ideeën die ik hopelijk nog met jullie kan gaan delen.



Vrijdag; ook Brun heeft feeling for fashion wat hij deze ochtend liet zien door voor zijn zusje een outfit uit te zoeken.

Zaterdag; 's morgens wandelen samen met Bo. Ruim 7 km. En ze deed het heel goed. Eigenlijk mochten we niet stoppen onderweg. Maar voor deze prachtige spinnenweb in de dauw hebben we onze wandeltocht heel even onderbroken.
Eten bij oma is altijd lekker. Deze keer op verzoek van mijn broertje pizza van oma en tiramisu van oma omdat hij lang weg moet voor zijn werk. Nou, dat mag ie van ons best vaker doen.

Zondag; voor het eerst weer de bossen in en meteen geconfronteerd met een flinke modderpool. Perry is de ochtend en de middag, gedeeltelijk samen met Bo, bezig geweest met het maken van een cache. Een houten box met een zeer vernuftig slot erop. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.