dinsdag 23 september 2014

The week on Instagram; week 38

Wat hebben we weer veel gedaan deze week. Ik vraag me wel eens af of er ooit een week komt waarin we helemaal niets doen, zien of ontdekken.

Maandag; dit aparte werkje heeft Bo gemaakt. Een zakje vol met verf. Het zou iets moeten worden maar ik snap nog steeds niet wat.
Eindelijk is het gelukt met de hoofdtooi. Look African Queen, net zoals mama.

Woensdag; vandaag begonnen met mijn Facebook opdracht. 5 dagen achter elkaar een zwart wit foto maken en plaatsen. In plaats van kleuren foto's om te zetten naar zwart wit ben ik op zoek gegaan naar dingen om me heen die al zwart wit zijn.


Donderdag; uitgenodigd door een partner voor een boottrip bij Muiden. Vanuit de jachthaven hadden we een mooi zicht op het Muiderslot, prachtige jachten en de Groene Draak, het jacht van de Oranjes. Daarna was het vooral genieten van het weer en de rust op het open water rondom het eiland Pampus. We hebben niet voor Pampus gelegen maar het wel goed kunnen bekijken.
Omdat ik laat thuis was van het uitje heb ik mezelf getrakteerd op een bakje Sushi. 


Vrijdag; de kinderen naar Scouting, Perry boodschappen doen. Dus even gebruik gemaakt van het vrije uurtje om een flinke wandeling te maken. En dan zie je van alles.


Zaterdag; Bo is vandaag begonnen met Streetdance. Natuurlijk moesten we meteen naar de stad om een echte dance outfit te kopen.
In het centrum van Oss waren ze leden aan het werven voor Fresh Life. En ze hebben ons ook gestrikt. Binnenkort ontvangen we onze eerste voedsel box. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van onze ervaringen.
Vandaag voor ieder wat boeken gekocht. Voor Perry twee dikke fotoboeken over de Wereldoorlogen. Dat de Joodse gemeenschap in Oss niet gespaard is gebleven tijdens WO II blijkt uit deze tegeltjes die verspreid liggen door het centrum.
Geheel in stijl van de FFC heb ik 's middags met Bo van twee oude T-shirts iets nieuws gemaakt. Een leuk zomers topje en deze piraten mutsen.
Oma Toos had deze keer soep gemaakt van courgette uit eigen tuin. Zelfs de kinderen vonden het lekker.


Zondag; met de kinderen en oom Han en tante Jenneke naar het Fantastival is Oss waar we dit kunstwerk hebben gemaakt. Een familieportret. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.