woensdag 15 oktober 2014

De week in Instagram; week 41

Maandag; kreeg ik het bericht dat mijn nieuwe tas klaar was. Ik heb er al aandacht aan besteed op mijn blog en al heel wat complimenten ontvangen. Nu we de smaak te pakken hebben gekregen zijn we verder gegaan met volgende FBLS bag. Maar daarover binnenkort meer.

Woensdag; Brun gaat letterlijk en figuurlijk met sprongen vooruit bij de fysio. Hij kan hinkelen op zijn moeilijke been. Zonder handen traplopen, huppelen. Daarom twee stickers verdient.
Papa was vandaag heel ziek. Gelukkig was hij bij zijn kinderen in goede handen.
Vandaag was dan ook eindelijk de eerste Hello Fresh box gekomen. Over een paar weken ontvangen we de tweede. Dan zal ik er op deze blog extra aandacht aan besteden.

Donderdag; geheel geïnspireerd door al het verse eten bedacht ik dat deze noten daar ook wel bij hoorde.


Vrijdag; gezellig avondje uit met de meiden. Eerst naar de voorstelling Jeans in de Lievekamp en daarna nog wat kletsen.

Zaterdag; met opa en oma en de familie de Wit naar het pannenkoekenhuis in Macharen. Goed gegeten en de kinderen hebben zich prima vermaakt en zijn vreselijk verwend met kado's. En dan te bedenken dat het etentje was ter eren van de huwelijks verjaardag van opa en oma.

Zondag; Ben jij al klaar voor de winter? Het kriebelt weer heel erg met ideeën in mijn hoofd die staan te popelen om eruit te komen. Ja er komt weer een FBLS magazine december issue aan. Zondag hebben we de eerste fotoshoot gedaan. Waar onder andere een aantal van deze items in voorkomen. Ben je nieuwsgierig geworden. Blijf mijn blog dan volgen.  



1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.