dinsdag 21 oktober 2014

The week on Instagram; week 42

Nog een nazomerse week in oktober. Wat hebben we nog even genoten van het prachtige weer en van heel veel lekker eten ook.

Maandag: het laatste gerecht uit onze eerste Hello Fresh box. En je kunt veel zeggen over het concept maar de recepten smaken prima. En je eet een keer wat anders. In dit geval Quesadilla's met spinazie, bataat en verse tijm.

Dinsdag; Bo en oma hebben weer goed geknutseld voor ons herfst raam.

Woensdag; samen wandelen met een vriendin in de buurt. De paalgraven tegenover de school wandel of fiets ik bijna dagelijks voorbij. Maar nog nooit heb ik de moeite genomen er eens een foto van te maken. Vandaag dus wel.

Vrijdag; wandelen door Berghem waar ik deze prachtige rood blauwe avondlucht zag boven een blauw grijs prei veld. Wat kunnen de kleuren van de natuur toch prachtig zijn.



Zaterdag; kijkochtend bij Brun tijdens het zwemmen. Hij luistert heel goed naar wat er gezegd wordt maar doet niet altijd wat hij hoort. Dat is ook niet goed luisteren. Maar wel een stukje gezwommen zonder bandjes.
Wachten op Bo die aan het streetdance is. En dan valt je oog op zoiets als dit gigantische witte bloemstuk of tafeldecoratie.
's-Middags kwam er een goede vriendin met haar kinderen. Van  haar heb ik deze prachtige bos bloemen gehad.Ze bleven ook eten. De kinderen hebben we verwend met pannenkoeken. En voor ons stonden er nog meer lekkere gezonde en gewoon lekkere dingen op het menu. Zoals deze courgette met aubergine salade, verse ananas en heerlijk ijs.

Zondag; ik houd van thee en van de verpakking van thee. Daar wordt je toch helemaal vrolijk van en nog gezond ook. Net zoals fietsen in de bossen. Heerlijk in de buitenlucht en door de modder. Halverwege hadden mijn fietsmaatje en ik wel een pauze verdient.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.