dinsdag 28 oktober 2014

The week on Instagram; week 43

De week van de herfstvakantie, lekker eten en creatief bezig zijn.


Maandag; de kinderen gingen een midweek met papa naar de Roompot in Zeeland. Ik had deze dag vrij genomen om te helpen met pakken en ze uit te zwaaien. Na alle hectiek van de ochtend viel ik 's middags even in een gat toen het plotseling heel stil en alleen was in huis. Gelukkig had ik genoeg klusjes op mijn lijstje staan om deze week door te komen. En natuurlijk 's avonds eten bij pa en ma. Maandag aten we deze gezonde salade met warme stoofperen toe.

Dinsdag; een stormachtige dag. Maar na regen komt zonneschijn en een vleugje regenboog. In onze Van Lanschot toren keken we vanuit de hoogte, als weergoden, neer op een wereld die geteisterd werd door regen en wind om daarna te genieten van dit prachtige plaatje.
's Avonds stond en een spinazie quiche op het menu en werd onze tweede en voorlopig laatste Hello Fresh box geleverd.


Woensdag; mijn enige hele vrije dag in deze vakantieweek. 's Morgens bezig geweest met foto's maken voor FBLS magazine december issue. Begin december komt deze weer uit. 's Middags naar pa en ma om FBLSbag nummer 6 af te maken. En ik kan maar geen genoeg van deze tas krijgen.
's Avonds stond er, op mijn speciaal verzoek, bonensalade op het menu.

Vrijdag; de dag dat de kinderen en Perry weer terugkwamen van vakantie. En ook de dag dat ik op weg naar huis een lekke fietsband bleek te hebben. Verder lopen dus. Wat me in de gelegenheid stelde om dit Boeddha beeld eindelijk eens te fotograferen. Al meer dan een jaar fiets ik hier 4 dagen in de week twee keer langs. En het beeld, totaal misplaatst midden in Berghem, blijft me boeien.

Zaterdag; stepping in the dark. Het wordt steeds vroeger donker.

Zondag; de Hel van Berghem gereden met pa. Er was weinig hel aan dit jaar en druk was het ook niet. Getuigen deze drie eenzame fietsen tijdens de pauze stop.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.