dinsdag 11 november 2014

The week on Instagram; week 45

Dinsdag; mijn profiel op basis van 25 vragen over hoe ik mezelf zie. Gooi de antwoorden in een computer en dit komt eruit. Heel groen, iets minder blauw en geel en een heel klein beetje rood.

Woensdag; Brun moest weer naar de fysio en deze keer ging Bo mee. Wachten in de wachtkamer.

Donderdag; ziek thuis. Dit was mijn diner. Een beschuitje met thee. Wel even de kinderen ophalen bij de BSO waar Bo deze twee cartoons had gemaakt. Humor.


Zaterdag; met moeders naar de tentoonstelling Mark Rothko in het gemeentemuseum in Den Haag. Daarna nog snel even de Flying Tiger in waar ik, naast heel veel andere leuke dingen, deze matching hoesjes heb gekocht voor mijn iPad en smartphone.
's Avonds kreeg Brun zijn eerste autorijles en Bo wilde graag in het donker naar huis skaten.

Zondag; ik ben niet gaan mountainbiken. Maar wel met de kinderen naar het station gelopen en weer terug gefietst. En dan kom je heel wat mooie dingen tegen onderweg.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.