dinsdag 18 november 2014

The week on Intagram; week 46

Maandag; deze kleurrijke salade schudde ik op een maandagavond even zo uit mijn mouw. En hij smaakte nog ook.


Woensdag; eind november is het zover. Dan komt er weer een FBLS december issue uit. Daar moesten nog wel even wat foto's voor gemaakt worden. Onder andere de cover foto. Deze heeft het niet gered. Maar is zeker zo leuk geworden.
's middags naar opa en oma de Wit. Het wordt al bijna gewoon op woensdag middag. Daar hing deze gave tas voor me klaar. Gemaakt van een oude spijkerbroek van Perry. Geen FBLSbag want we hebben deze niet zelf verzonnen maar wel a FBLSbag.
En terwijl Brun en ik bij de fysio waren heeft Bo samen met oma Toos deze leuke enveloppen gemaakt. Het papier wat ze daarvoor gebruikt hebben zijn bladzijden uit een oud kinderboek. Goed idee.

Donderdag; dit lieve werkje had Bo voor mij gemaakt omdat ik de week ervoor ziek was.


Zaterdag; een prachtige bos bloemen gehad van Perry en de kids. 's-Middags kregen we bezoek van lang geleden. Gezellig bijgekletst en lekker gegeten. Perry had zelf guacamole gemaakt. Het recept volgt nog op deze blog.

Zondag; 's-Middags verjaardag van de oudste zoon van vrienden. Dus was een feestelijk kapsel op zijn plaats. Papa is weer helemaal uit zijn dak gegaan met dit prachtige knotje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.