donderdag 26 februari 2015

Me the Fashion Visionaire

In alle grote en belangrijke modesteden zijn de Fashion Weeks weer volop aan de gang. New York, Parijs, Londen. De Glossy magazines raken er niet over uitgetwitterd, instagramd en pinned. Als modeliefhebber volg ik al deze berichten op de voet. Een leuk item van o.a. Vogue zijn de favoriete streetstyles die ze een aantal keer per week op Twitter zetten. Al scrollend door de foto's van, met name, vrouwen die rond deze evenementen rondhangen kwam ik deze foto tegen.


Die me heel erg deed denken aan de Ages mode reportage die ik in december 2014 voor FBLS december issue heb gemaakt. Geïnspireerd door de Free Fashion Challenge had ik hiervoor o.a. een plaid van IKEA gebruikt om een rok van te maken door deze met een grote brede riem om mijn middel te hangen. Gecombineerd met een kort spijkerjasje wat ik nog in de kast had hangen en pumps. Aan de foto hierboven te zien had ik er in Londen zo mee de straat op kunnen lopen en hoge ogen gegooid. Me the Fashion Visionaire. Die plaid heb ik nog steeds. Ik denk zomaar....second life.


1 opmerking:

  1. Grappig, zo creëerde je vroeger al de outfits voor je Barby's.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.