zondag 22 februari 2015

Shopaholic; G star, Hilfiger, Cos, & Other stories, Cora Kemperman, Esprit

Twee jaar geleden met oud & nieuw hadden we al plannen. Maar in 2013 was het er niet van gekomen. Vorig jaar natuurlijk ook niet vanwege mijn FFC. Dit jaar was het dan eindelijk zover, we gingen shoppen. Op een regenachtige zaterdag middag zijn we in de trein gestapt en richting Amsterdam getogen. Want waar kan je beter shoppen dan in deze prachtige stad. Een memorabele dag met heel veel eerste keren.

De eerste keer winkelen met Els, de eerste keer echt winkelen na mijn FFC, de eerste keer naar Cora Kemperman (waar ik het heel basic heb gehouden), mijn eerste COS aankopen (meteen twee), mijn eerste keer bij & Other Stories (mooi nog iets kunnen scoren in de sale), mijn eerste Hilfiger Denim shirt, mijn eerste baggy jeans van G Star Raw (hierna wil ik nooit meer iets anders volgens Els), mijn eerste keer naar binnen bij Abercrombie & Fitch New York (waar ik het alleen maar benauwd kreeg en niet wist hoe snel ik weer naar buiten moest komen), even iets drinken bij het Spui'tje en eten bij de Bijenkorf die in Amsterdam op zaterdag tot 22.00 uur open is. Met recht een heel geslaagde dag.


Esprit
We liepen er bijna achteloos langs, tot ik deze jumpsuit in de etalage zag staan. Veni, vidi, vici.

Cora Kemperman
Tot twee jaar geleden nog nooit van gehoord. Tot afgelopen zaterdag nog nooit naar binnen geweest. Nu heb ik mijn eerste item. Een heel basic topje, dat wel, maar precies waar ik naar op zoek was. En ik ga er zeker nog een keer terug.

COS
Ik had het topje al gezien maar snel weer teruggehangen vanwege de open rug. Toen Els echter de grijze variant ging passen bleek de open rug helemaal geen open rug te zijn. Dus gepast en gekocht in de deze prachtige mosterdgele kleur. Later bij de Bijenkorf ook nog een prachtig paar oorbellen gekocht. Less is More.

& Other Stories
Nog nooit van gehoord tot de vriendelijke verkoopster van Cora Kemperman ons erop wees. En Els knows her way in Amsterdam want we hadden de shop snel gevonden. Het was even wennen. Doet een beetje denken aan COS. Niet alles was mijn ding zullen we maar zeggen. Maar deze gave rok mooi nog in de sale kunnen scoren.

G Star Raw & Hilfiger Denim
Vorig jaar had ik met mijn verjaardag modecheques en geld gevraagd. Het geld was inmiddels al aan andere kleding besteed. Maar de cheques had ik nog. Ik dacht bij de Bijenkorf een leuke baggy jeans te scoren en dat is dubbel en dwars gelukt inclusief een stoer T-shirt van Hilfiger Denim. En praktisch voor niets. Dat is nog eens leuk shoppen.



1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.