dinsdag 27 oktober 2015

Conceptional for FBLS december issue 2015

De decembermaand is weer in zicht en traditiegetrouw ben ik begonnen met het samenstellen van FBLS december issue. De zoektocht naar leuke fashion ideeën, grappige adresjes, sites en cadeau ideetjes is al maanden geleden gestart. Dit jaar wordt wederom een verrassend leuke editie.

Nieuw item in dit 2015 issue is sieraden. Natuurlijk heb ik daarvoor in eerste instantie in mijn eigen collectie gekeken. 
Maar FBLS zou FBLS niet zijn als we het toch niet even over een andere boeg gooiden. Want waarom kant en klare sieraden fotograferen als je ze ook zelf kunt maken. Het is uiteindelijk een serie van 3 geworden. Deze kun je in december in zijn geheel bewonderen in het 2015 issue. Hierbij alvast een voorproefje.  

Vorige week stonden ze al op Instagram en heb ik veel reacties gehad. Verschillende mensen dachten dat ik deze had gekocht. Maar nee, ik heb ze zelf gemaakt. Of eigenlijk is het 1 ketting waar je mee kunt variëren. Wil je weten welke materialen ik hiervoor heb gebruikt. Houd deze blog dan in de gaten.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.