zondag 3 januari 2016

2nd life; Haai baai


 Haaibaai

Door een vriendin werd ik enige tijd geleden via Facebook gewezen op een nieuw initiatief; Haaibaai. Een vintage store met kleding uit het duurdere segment. Altijd in voor nieuwe dingen en zeker als het om kleding gaat heb ik direct de Facebook pagina geliked om op de hoogte te blijven. In november opende Haaibaai haar deuren. Helaas kon ik hierbij niet aanwezig zijn. Maar 19 en 20 december waren ze wederom een aantal dagen open. Ik ben een kijkje gaan nemen en met een tas vol prachtige items (o.a. een jasje en gilet van Dolce & Gabana) weer naar huis  gegaan.
De locatie van de vintage store was een garage in Oss (Palmstraat). Overzichtelijk ingericht met links en rechts rekken met kleding op kleur (echt iets voor mij). In het midden stond een grote tafel met kleding en achterin een aantal paskamers en een zitje waar je koffie of thee kon drinken met iets lekkers erbij. Eenmaal binnen was het garage gevoel al snel verdwenen. Door de tapijten op de vloer, de bloemstukken, de kleding en het zitje deed het meer aan als een gezellige huiskamer of beter nog een boudoir.


Haaibaai verkoopt kleding en accessoires uit het duurdere segment voor een heel aangenaam prijsje, maar je kunt natuurlijk ook kleding brengen voor de verkoop. Een gedeelte van de opbrengst is dan voor jou.

Wil je meer weten over Haaibaai, wanneer ze weer open zijn en welke prachtige items ze in hun collectie hebben?  Volg hen dan op Facebook. Zoek op Haaibaai en je hebt ze zo gevonden.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot het weer zover is.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.