zondag 20 maart 2016

2nd life in 2 styles

Haaibaai was dit weekend en is volgend weekend (25, 26 en 28 maart) geopend met haar Pop-up winkel in de Kerkstraat in Oss. Natuurlijk ben ik, samen met een goede vriendin en mijn dochtertje, even naar binnen gelopen. En heel tevreden weer naar buiten gegaan.

Deze keer was ik op een speciale missie. Ik wilde namelijk graag de zwarte rok van Maison Scotch die ik in de online store al had bewonderd. Missie geslaagd, want ik heb de rok. Het was een match made in heaven. En ik heb nog twee prachtige items gekocht. Een hemdje van Patrizia Pepe en een bloes van Paul & Joe. 

Helemaal geïnspireerd door mijn drie nieuwe aanwinsten ben ik mijn kledingkast ingedoken en heb voor ieder item twee heel verschillende combinaties gevonden. Zie hier het resultaat.

Rocky & Classy; zwarte rok Maison Scotch Scotch  & Soda




















Color Blocking & Color Full; blauw hemdje Patrizia Pepe






















Streetstyle & Workstyle; bloes oud roze Paul & Joe Paris


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.