zondag 13 maart 2016

feel good & shop event; noordkade Veghel

Vrijdag 11 en zaterdag 12 maart werd voor de tweede keer het feel good & shop event georganiseerd aan de Noordkade in Veghel. 106 stands met kleding, sieraden, tassen, eten, kaarten, posters en nog veel meer om je te inspireren en vooral om je goed te laten voelen. Nu voel ik me overal goed waar ik kan shoppen. Maar in deze ambiance en met het gezelschap van nog 4 andere ladies was het helemaal genieten. Bezoek, Beleef, Ontdek, Geniet, Proef, Shop en Bewonder waren de doelen van deze dagen en dat is gelukt. Met zoveel te zien en ontdekken is het haast onmogelijk om overal bij stil te staan. Daarom hierbij een kleine greep van de stands die mij inspireerde en die zijn blijven hangen.

Het begon meteen na binnenkomst al goed bij raamtekening.nl. Met behulp van deze site maak je heel makkelijk de leukste raamtekeningen. We hebben er allemaal maar 1 besteld met een gratis krijtstift erbij. Dus we kunnen aan de slag.

Bij Jill&Rose niets gekocht maar wel een paar leuke ideetjes opgedaan voor Project 52 bags.

Bij de stand van Passie Bloom een paar leuke 'Enjoy your gift' stickers en een 'Unwrap me' stempel gekocht die een cadeautje als het is ingepakt net iets extra's kunnen geven. Van dergelijke stands waren er verschillende op het event.

Vervolgens, op speciaal verzoek van Anne, door naar de stand van Justmeiself. Als je het dan toch over feel good hebt dan kon je daar prima slagen. Met leuke kaarten, inspirerende boekjes, posters met spreuken die je helpen je zelfvertrouwen weer wat op te krikken en nog veel meer. Zo leuk dat we er allemaal een Feel Good pakketje hebben gekocht. Voor Bo heb ik daar nog een boekje gekocht wat haar hopelijk kan helpen om haar frustraties van zich af te schrijven.

Bij Feltbee heb ik me vooral laten inspireren. De vilten bloemen die ze gebruikt voor haar haaraccessoires zijn ook prachtig toe te passen als decoratie voor FBLS bag. Dus heb ik die nog even heel goed bestudeerd. En wie heb ik ook nog een prijs gewonnen met raden hoeveel van die leuke bloemen er in het lijfje van de daar aanwezige jurk waren verwerkt.

Aan Circus Patz wil ik even wat extra aandacht besteden. Omdat twee ladies uit het gezelschap heel enthousiast waren over de avonturen boeken van dit Verhalen*laboratorium uit Utrecht. Heb ik voor Brun het boek 'Hoe jij samen met kapitein Klots de wonderbaarlijke en soms zelfs gevaarlijke avonturen eilanden ontdekte' gekocht. Een verhalen boek in de jij vorm dat ook meteen een spel is. Voor Bo en Brun samen heb ik er meteen het vervolg bij gekocht in de vorm van luisterboeken. Soms moet je gewoon eens iets anders proberen. Het ziet er in ieder geval prachtig uit. Met een heuse landkaart erbij. Zo kunnen de kids zelf op avontuur terwijl papa of mama voorlezen.

Na een lekkere en gezonde lunch bij de Jumbo Foodmarkt zijn we weer verder gegaan.

De High Tea Boetiek en het Zijstraatje vielen me vooral op omdat het er zo leuk uit zag. De spullen die ze verkopen maken een High Tea of een feestje extra gezellig. Bij de boetiek kun je vooral leuke spullen kopen. Het Zijstraatje geeft ook nog advies om van je feest een feest te maken. Kijk gewoon even op de sites en laat je inspireren of adviseren.

BannaBanna, maakt super leuke woonaccessoires en tassen van oude reclame banners. Hoe goed past dat in het gedachtegoed van FBLS bag en Project 52 bags. Nee ik heb er geen tas gekocht. Maar wel een leuk bakje voor mijn dochter Bo. Binnenkort krijgt ze een 'nieuwe' kamer. En ze wil alles rood. Dus heb ik daar maar meteen rekening me gehouden.

Afbeeldingsresultaat voor zomaar iets liefsJa het was een meer dan geslaagd dagje feel good en shoppen. Met nog een heel leuk staartje. Want ik ben ook maar meteen ambassadeur geworden van Z.I.E.L. Zomaar IEts Liefs. Tevens organisatoren van dit event.

Het doel van deze organisatie is om mensen te raken in hun hart door zomaar iets liefs te doen. Bijvoorbeeld in de vorm van een klein cadeautje. Zomaar random, voor iemand die je kent of niet kent. Het hoeft niet groot te zijn. Het gaat om het idee. Wil je meer weten over dit simpele maar hartverwarmende initiatief? Kijk dan even op hun site. Of wordt ook ambassadeur.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie.