woensdag 9 maart 2016

Vodka Blue London

Het is eigenlijk een schande, ik weet het. Ik had al zoveel tassen. Er komt er bijna iedere week 1 bij en toch kon ik het niet laten. Maar deze past zo helemaal in het gedachtegoed van Project 52 bags dat ik de verleiding niet kon weerstaan. En als tassenfreak moet je af en toe toch ook nieuwe dingen blijven proberen.

Vodka Blue London is een label uit London/New York. De tassen worden in Engeland gemaakt van gerecycled leer. En dat stond me wel aan. Aangezien ik voor de tassen van Project 52 bags ook materialen recycle. Er is niet veel te vinden over het merk. Dus het was even afwachten en een beetje een gok wat ik binnen zou krijgen.

Deze tas heb ik via Shopvip.com maar hij is ook te koop via Etsy.  De serie is in verschillende kleurcombinaties verkrijgbaar.

De tas was groter dan ik had verwacht. Maar simpel en strak van design. Voorop zit een grote zak. Aan de binnenkant zitten geen vakken of opbergzakken. Dat is wel een nadeel. Daardoor wordt het waarschijnlijk een echte rommeltas. Je kunt de tas dragen aan de handvatten maar er wordt ook een hengsel bij geleverd. Verder zit het niet in een mooie doos of tas en behalve het embossed logo aan de voorkant krijg je er geen label of iets anders bij. De prijs is best wel aardig. Of deze in verhouding is met de kwaliteit moet nog blijken.

Al met al ben ik op het eerste gezicht best tevreden met deze nieuwe aanwinst. Vooral wat betreft de kleurcombinatie blauw met paars. En het simpele design. Daar houd ik wel van. Zou zomaar gebuikt kunnen worden voor een nieuwe FBLS bag.







1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.