woensdag 22 juni 2016

My new LOT

Ik ben een groot fan van Fendi tassen en van LOT. En dat blijkt een prachtige combinatie te zijn.

Een tijdje geleden, het was Moederdag en ik stond in Spanje in een Desigual winkel, zei Perry dat ik een tas mocht uitzoeken. Altijd leuk. Maar Desigual tassen kunnen me niet echt bekoren. Fendi tassen wel, alleen bekoort dat mijn portemonnee niet zo. Dus besloot ik weer eens contact op te nemen met Karlijn van LOT tassen. Zo gezegd zo gedaan en op een mooie donderdag ochtend ben ik richting Lith getogen.

Daar hebben we uitgebreid over tassen gesproken en ook over de mogelijkheid om een tas te maken geïnspireerd op de tassen van Fendi. Het was voor Karlijn iets heel nieuws maar ze wilde de uitdaging wel aangaan.

Het model van de tas is gebaseerd op de Fendi Peekaboo.
De combinatie van verschillende kleuren leer op de Fendi Signature bag uit de 2016 collectie.

Karlijn gaf duidelijk aan de tas niet te willen namaken. Het moest wel een LOT tas blijven. En dat is het ook geworden. Maar wel een beetje in de stijl van FBLS bag. Want het handvat in het midden is gemaakt van het hout van de trap bij Karlijn in huis. En daar houden wij bij FBLS bag van. Het hergebruiken van materialen

Ik heb mijn nieuwe aanwinst al bijna een week in huis. Maar omdat het ook een verjaardagscadeau is heb ik nog even gewacht met dit bericht. Neemt niet weg dat ik hem zelf regelmatig heb zitten bewonderen de afgelopen dagen. En hij wordt iedere keer mooier.

Mijn nieuwe LOT tas. Inspired by Fendi.





1 opmerking:

  1. Mooie samenwerking, geweldig dat LOT daarvoor open staat. Complimenten voor alledrie want ik begreep dat haar man ook een bijdrage heeft geleverd ( hout ). Gefeliciteerd met je verjaardag en de tas.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.