dinsdag 16 augustus 2016

2nd Life; Little Green Bag

Oke, ik weet het. Een impuls aankoop doen in een kringloop winkel is een beetje vreemd. Ik kan me zo voorstellen dat het idee achter zo'n initiatief wat anders was. Maar ja, ik en tassen. En kun je nagaan dat ik er eigenlijk was om materiaal te zoeken voor een andere tas. Ik was namelijk op zoek naar een klein Perzisch tapijtje om nog zo'n leuke Persia Clutch van te maken. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken. Ik zag deze hangen en was verkocht. En ik heb echt mijn best gedaan. Want ik stond al bij de kassa. Het vlees is zwak. Dus ben ik teruggelopen en heb het kleinood snel uit het rek gevist. Voordat iemand me voor was. Al had ik daar dan wel weer vrede mee kunnen hebben.

Achteraf gezien is het niet eens zo'n hele slechte impuls aankoop geweest. Niet dat nu blijkt dat het een peperdure designer tas is. Ik bedoel, ik kan niet eens een label of merk ontdekken. En de vraag is ook of het echt leer is? Ik betwijfel het ten zeerste. Maar hij is monochroom en strak. En dat is nu precies wat komend seizoen helemaal in is. Een goed begin van een garderobe update en dat voor weinig geld. Want ook mijn portemonnee heeft maar een beperkte inhoud. En misschien is dat dan toch een beetje in lijn met het gedachtegoed van een kringloopwinkel.


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.