donderdag 26 januari 2017

2nd life: my first Dries van Noten

TNC kwam ik een hele tijd geleden tegen op Instagram. Het was zo'n gesponsorde pagina. Normaal gesproken scrol ik daar zo voorbij maar deze had vrijwel direct mijn aandacht. 

TNC staat voor The Next Closet en is een webshop waar je tweedehands, of vintage zo je wilt, designer kleding kunt kopen en verkopen. Een paradijs voor mensen zoals ik die van mooie kleding houden maar niet echt de portemonnee voor designer hebben. Dus heb ik me aangemeld voor de nieuwsbrief en scrol ik nu regelmatig verlekkerd door het assortiment. 

Deze rok van Dries van Noten stond al snel op mijn verlanglijstje. De combinatie van ruit en bloemen vind ik prachtig. Toen ik de rok voor het eerst zag wist ik meteen; 'deze wil ik'. Enige tijd geleden begon de sale en heb ik 'm direct besteld. Een paar dagen later was de rok binnen. En het is een blijvertje. Gelukkig had ik in mijn closet ook nog een bijpassend shirt, een sjaal en schoenen hangen. Als vind ik de combinatie zoals deze op de site stond ook heel mooi.

De rok kwam ook nog in een leuke verpakking met een mooie kaart erbij. Want dat is ook wat designer designer maakt. Net dat stapje extra.





1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.